Tuesday, September 21, 2010

Vi har Dilla på dere denne uken også!

Nå har jeg kommentert over 30 flotte Loer denne uken! Utrolig moro at så mange er med!

Ikke bare er det så hyggeliog å ha med mange av de samme hver uke, men det er veldig bra det kommer nye til også!
Det er så mye flott hver måned, og det er gøy å se hvor forskjellig dere løser skissen!
De aller fleste er flinke til å lagre og legge inn bidragene riktig, de som ikke har gjort det har fått kjeft! Neida, det er ikke så ille, dere som fortsatt lurer eller som er nye, kan gjerne sende mail eller spørre i kommentarfeltet her!

I fanen over her kan dere se hvordan dere lagrer et bidrag riktig!

Her er de vi har dilla på denne uken!

HegeAL
Jeg velger meg denne nydelige Loen fra Camilla. Elsker fargene her og liker den cleane følelsen den gir! Liker vimplene!


Nabon
Jeg vil ha denne fra Cathrine som min favoritt denne uken!
Nydelige fage og liker sommerfølelsen denne gir! Kult med glimmerflekkene i forskjellig farge!



Carrin
Denne gang faller valget mitt på Randi sin LO! Et godt eksempel på at det meste kan scrappes -til og med frokosten! Digger stemplene her, og tittelen. Samt hvordan hun har satt fokuset rundt bildet!

Lula
Jeg velger meg denne knalle av Synnøve. Jeg likte de sterke, klare fargene. Men ikke minst så falt jeg for det kule bildet! Jeg har veldig sansen for mennesker som ikke tar seg selv så høytidelig og som tør å vise seg frem i all sin "prakt" Love it!! Herlig løsning på skissa var det også, rent og flott.


Brit
Jeg velger denne lekre LOen fra Rimna.
Utrolig flott bruk av mist, og så digger jeg at du har brukt penselen på LOen.
Kjempefint med stemplene, og utrolig lekre farger du har brukt. Tusen takk for inspirasjon.


Mi@
mi@ velger denne herligheten av Ulrika! Digga de freshe fargene, det kule oppsettet og de tøffe detaljene.
Me like!!


Broggis
Denne uken kom det masse flott fra Hetal. Jeg digger denne LOen, som har en utrolig herlig og morsom historie. Gult og grønt er flott sammen med sorte litt røffe detaljer! Takk for flott inspirasjon.



Tusen takk for inspirasjon denne uken!!!
Håper alle blir med og scrapper ukas skisse også!







8 comments:

Ann-Katrin said...

Mange flotte layouter! Gratulerer alle sammen!

Anna Maria Niia said...

Tack för all inspiration ni delar med er av!
Tack Brit för att du valde min layout och din fina kommentar!

Siv Anita ´s scrappebenk said...

Gratla alle sammen flott Lo er:)

Synnøve said...

O`lala. Tusen takk Lula!!!
Gratulerer til dere andre diller også;) Stas!
Ha en super uke alle sammen.

Randi Elisabeth said...

Tusen hjertelig Carrin:) og gratulerer til dere andre som vel fortjente diller:)

mammaKine said...

Så mye fint!
Klem fra Kine.

mammaKine said...

Så mye fint!
Klem fra Kine.

Karin said...

Så många underbara layouter med massor av inspiartion och njutning för ögat!!!