Sunday, February 14, 2010

Skissedillaskisse #47 og Valentine


Tenk at det ble ny skisse akkurat på Valentinedagen!!!
Det var jo kjempegøy :)
I den annledning så har hele ”Dilla-gjengen” laget Valentine-LOer etter skisse fra meg, Brit. Det er veldig koselig om dere også vil lage valentinebidrag, men det er ikke et ”must” .Vi har også satt sammen hver vår RAK, som vi deler ut til de heldige 7 utvalgte. Så nå håper vi at maaaaange hiver seg på denne gangen ogsåJOg jammen er det ikke morsdag også. Så gøy J
Gratulerer med dagen til alle mødre!



Her er ukens skisse:


Minner også om å LAGRE BIDRAGET I BLOGGEN DIN
MED BLOGGADRESSEN DIN!!

Bidragene fra Skissedilla-jentene:

HegeAL

Carrin

Mi@

Lula

Broggis

Brit

Nabon

Her er RAKene vi deler ut :





14 comments:

Zarah said...

Underbara tolkningar & grymt snygg skiss!

Eftersom maken är iväg på jobbinformation (vilket företag som får för sig att ha en många-timmars-information på alla hjärtans dag av alla dagar, kan man ju undra...!) så har jag gott om tid att scrappa - och nu vet jag vilken skiss jag ska använda med. Tackar för det! :D

Anette said...

Herlig skisse!!
Har laget et digitalt bidrag ;)

aase said...

Oj, utfordrende skisse for meg ihvertfall, men jeg skal da prøve!!

Ble litt usikker..er det lov med digital lo eller ikke??

Ann-Katrin said...

Stilig skisse og herlige bidrag fra DT. Det er ikke lov med digital.

Anette said...

Ja jeg fant nå også ut at digitale bidrag ikke er lov.... synd...

Anonymous said...

Utrolig flott skisse!
Og nydelige LO'er fra DT! Mitt ble ikke noe spesielt valentine, men har scrappet jenta mi som betyr veldig mye for meg da, iallefall:)

Har linket bidraget i mr linky:)

Ha en fin dag alle dere søte:)

Klem fra Cathrine!

Brit Sviggum said...

Ser at andre allerede har svart :) Men ,nei det er nok ikke lov med digitale bidrag.

aase said...

Denne skikka var flott den, jeg blir helt stum av alle de flotte bidragene som leveres både fra DT og alle som leverer!! Jeg fikk min ferdig jeg, nå er det tatt bilde i bedre lys også, så nå er de rett!!

Gleder meg til neste skisse!!

PS. den må vi nesten få på fræddan for da har vi scrappetreff her....hihihi!!

Maria Therese said...

Auch!! Kom akurat på d i d jeg lasta inn bidraget mitt i linken at jeg ikke hadde navngitt lo'en etter skissedilla standar, bør jeg laste den på nytt i blogen min å komme med ny link?? (har vert så flink siste gangene men i dag er bare ikke hodet med meg..)

Brit Sviggum said...

Tessa, du trenger ikke laste på nytt. Skal forandre filnavnet :)

Marie said...

så har jeg lagt mit link ind i mr linky. Jeg håber jeg har gjort det og forstået det rigtigt. Vil så gerne være med :)

Hildegunn/Krutta said...

ble visst ikke noe valentine på min - men et bidrag til skissa ble det i alle fall ;)
Link i mrlinky!
God helg - gleder meg til neste skisse :D

Vibeke said...

Nok en morsom skisse :) Takk for at dere inspirerer:)

*marion* said...

Her er min skisse , bare lekt meg denne gang å det var deilig http://www.scrapping.no/forum/viewtopic.php?p=3991999#3991999