Sunday, January 3, 2010

Skissedillaskisse #41 og Månedens sponsor

Godt nyttår alle sammen! Håper alle har hatt en fortreffelig høytid med masse tid sammen med familien! Vi begynner 2010 med månedens sponsor som denne gangen her Studio Calico.
Vi er kjempehappy for å få dem med oss og de har sponset oss med et superkult kit som du kan vinne om du er med å scrapper sammen med oss denne måneden!

Dette sier Studio Calico om seg selv:

Committed to inspiring creativity, Studio Calico features the work of noteworthy designers, provides online support and encouragement, and offers products that are both fun and innovative. We are dedicated to design and an old-fashioned commitment to customer care.

Each month, Studio Calico combines the latest scrapbooking products with unique finds from a variety of sources while staying true to the basics. You'll find kits filled with products from a variety of manufacturers, coordinated for ease-of-use by both the advanced and novice scrapbooker.

Denne uka vil det skje litt av hvert her hos oss. Vi har lovet dere noen endringer på bloggen så et par overraskelser kommer i løpet av uka ;-)

Ukens skisse er designet av meg, HegeAL. Håper dere liker den ;-)
Ann-Christin
Lene
HegeAL

Anette
Marianne


Dette kule kitet kan bli ditt!!

Frist søndag 10.januar kl.22.00

11 comments:

Porren said...

Så herlige fargeglade Loer , digger dem =)

april said...

love what you did with this kit! you are all fantastic designers!

Ann Cicilie said...

Kul skisse, og steike tøft kit! Gleder meg til å gå i gang med denne:)

Randi Elisabeth said...

Gleder meg til å ta fatt igjen, har liksom bare vært jul den siste mnd hi hi.

Asil said...

Herlig, herlig skisse! Og så flotte og fargerike DT-bidrag! Elsker Studio Calico, så har fått brukt litt fra et kit jeg også, hihi. Her er mitt bidrag (MckLinky har ikke startet ennå står det, så går det å legge inn lenke her bare?):

Tulla vår

Monica said...

Digg skisse, digge layouts og digg premie. Jeg VIIIIIIIIIIIIIIL være med!!! (må bare scrappe litt først...)

Hildegunn/Krutta said...

Superherlig skisse, og masse inspirerende sider fra DT :o)

Olga Marie said...

http://kreativemariet.blogspot.com/2010/01/skissedilla-41.html

Mitt bidrag =)
Kjempesøt skisse. Jeg scrapper nok litt i enkleste laget for konkurranse, men er med allikevel så kan dere se variasjonen i hva dere inspirerer til hehe ;)

Vibeke said...

Digger skissa:)

Linky har fått min LO :)

lise said...

kjempeflott skisse og nydelige LOer fra DT!!
håper mitt bidrag blir godkjent, var litt usikker på om jeg kunne bruke 3 bilder...
Høst

Anita said...

Veldig kul skisse og såå masse fin inspirasjon fra dere:) Har lagt inn et lite bidrag fra meg.