Monday, November 23, 2009

Vi har dilla på 5 også denne uka:)

Også denne uka kommer det inn masse flotte bidrag. Ja, det er aldri noen enkel jobb og velge ut ukas diller, men her er de fem som denne uken får litt ekstra oppmerksomhet her hos oss!

Nabon: Jeg har plukket ut denne flotte LOen fra katrineev. Artige bilder og flott sart utrykk med det lysegrønne mot craften! Lekkert med sølv swirlen!

Lula: Jeg har valgt denne supersøte siden av Tone-monster. Jeg liker det sorte som er en flott kontrast. Sømmen rammer inn selve LOen perfekt! Denne likte jeg SÅ godt!


HegeAL: Min favoritt denne uka er Elisabeth sin. Kjempekule bilder, med matchende farger i LOen!

Mi@: Hetal har laget en rosa gutte-LO!! Kjempe morsomt! Dessuten har den en artig tekst!

Broggis: Gult er kult! Og det viser Vibeke med denne LOen! Synes craft alltid får frem klare farger så fint! Røft og søtt på en gang! Digger figurene!

Takk for inspirasjonen!

4 comments:

Tone-supermonster said...

Wiiiii, tusen takk Lula!
(Var så misfornøyd med denne LOen selv, så da var det jo litt stas at den ble likt av noen)
Og gratulerer så mye til alle dere som lagde flotte og lekre bidrag denne uken. Koser meg alltid med å se alle bidragene her, denne uken intet unntak!

Vibeke said...

Så morsomt!! Tusen takk Broggis:):)

Grattis til dere andre:)

Brit Sviggum said...

Gratulerer alle sammen :) Flotte LOer !!!!

Katrine said...

tusen takk Nabon for at du igjen valgtemin lo :D og gretulerer til dere andre også ;)