Monday, September 7, 2009

5 vi har dilla på!

Da er det klart for de 5 vi fikk DILLA på denne uka!


Lula`s dille er Toto og Tutus lekre lo. Nydelig oppsett. Likte godt malingen og det enkle oppsettet. Knappene gjorde susen! Digg med alt det gule!



HegeALs dille: Jeg valgte meg ut denne lekre loen laget av Hannapanna. Kontrastene er sterke og det får bildene godt frem. Det rosa slår imot meg og man legger merke til loen med det samme;) Prikken over i`n er den orange overlayen i hjørnet. Lekkert!



Broggis`s dille: Jeg har valgt meg ut Wenches lo denne uka. Jeg har alltid vært facinert av WencheJ sine cs loer, og denne er intet unntak. Flott fragevalg og lekre detaljer som alltid og ikke minst herlige bilder. Takk for inspirasjonen Wenche!!

Mi@ s dille: Jeg falt for denne sommerlige layouten. Jeg synes den har flotte bilder, og så likte jeg godt sirklene og den lille paraplyen. Mange morsomme detaljer..herlig! Denne lekre saken er laget av Vibekke


Nabons dille: Jeg digger bakgrunnen, samt at det er fine bilder! Elsker den lille sommerfuglen med bling på! Kul løsning på skissa også;) Denne er laget av Aud R.







6 comments:

Hanna said...

Så gøy å bli valgt, d e så kosli å motiverende at noen liker det en lager, tusen, tusen takk:) gratulere så masse til dere fire andre, kjempe fine LOer:)

ninabakke said...

Kule!

Anonymous said...

Gratulerer til dere andre 4, kjempeflotte LOer! Og tusen takk til Lula som valgte min LO denne uka :) Beklager at det ble så dårlig kvalitet på bildet jeg tok av den!

Vibeke said...

Flotte Loer:) Gratulerer så mye:)

Wenche said...

Så moro å bli valgt ut. Tusen takk Broggis. Og gratulerer til dere andre utvalgte, herlige LOer:-)

Aud R. said...

Det var utrolig uventet, men veldig gøy å bli valgt! Tusen takk! Det er så mye fint her, dere andre "utvalgte" har også laget kjempefine sider! Det er første gang at jeg lager noe her, men skal nok gjøre det igjen snart.