Monday, August 10, 2009

5 vi har dilla på #19

Helt siden vi startet opp Skissedillabloggen, har det kommet inn mange flotte bidrag, og det har alltid vært vanskelig å velge bare én. Fra i dag av har vi jentene på Dilla valgt hver vår favoritt blant de innkomne bidragene fra forrige uke. Det er fortsatt vanskelig å velge. Dere er jo så utrolig kreative! Nå får vi hvertfall vist frem flere av våre favoritter.
Her er våre valg, og husk at dere kan legge vinnerbanneren i bloggen deres :D

Lulas dille:

Jeg falt fullstendig for denne lekre saken av Skaubytrollet.

Makan til et fargefyrverkeri! Jeg ble i godt humør av å se på den og så digget jeg den lekne stilen.


p>








Broggis' dille: 

Jeg liker det sandete utrykket, og at det er bruntoner i det meste. Masse herlige detaljer som vanlig hos LOen til MonaV, og ikke minst et utrolig flott bilde.








Mi@s dille: 

Jeg falt for dette flotte bildet som fanget meg med en gang. Måten layouten er komponert på gir meg en følelse av at jenta formelig kommer ut av veggen. Den flotte blomsterranken, og sømmen i hjørnet, gjør denne bare ennå mer perfekt. Jeg synes Hanna har klart å få til en veldig stemningsfull LO. 







Nabons dille: 

Jeg liker det blåe, og masse flotte "Vibeke"detaljer!! Flott bilde, og liker forskjellige fonter i tittelen. Vibekes blogg er absolutt verdt et besøk!








HegeALs dille:

Jeg falt for denne flotte LO'en til Anne Merethe. De søte bildene og den søte pynten, og bruken av glimmermist/sjablong ga denne et lekent og levende uttrykk. Najs!



GRATULERER ALLE SAMMEN!!!

7 comments:

Vibeke said...

Herlige diller!!!

Så morsomt at du valgte ut min Lo Lene - tusen takk:)

Lene s said...

Flotte loar dåke har valgt ut:)
Gratulera alle sammen!

Anne M said...

Så gøy! Tusen takk Hege for flotte ord:)

Flotte LOer de andre også:)

Asil said...

Så flotte LOer dere har valgt ut! OG supert at dere fremhever favorittene - herlig inspirerasjon å se!! :)

Tone K. said...

Gratulerer så mye alle sammen :)
Flotte LO`er :)

MonaV said...

Så utrolig gøy å bli valgt ut, det setter jeg veldig stor pris på:)

Tusen, tusen takk Broggis!!!

Gratulerer masse til dere andre også.

Hanna said...

Kjempe stas å bli valgt ut, det sett ej stor pris på:) tusen takk:)

å grattis til dåkke fire andre, kjempe flotte LOer:)